2008. október 14., kedd

Gyakran Ismételt Kérdések

-Miért jött létre és mi a célja?
-Hozzászólások
-Hogy lehet szakit ajánlani, hogy kerülhet be valaki?
-Mennyibe kerül bekerülni az adatbázisba?
-Az itt lévő szakemberekért vállalnak felelőséget?
-Mi van akkor ha megszűnt, nem lehet elérni a megadott telefonszámon vagy változott a szakember elérhetőség?
-Mennyibe kerülnek a szakemberek?


Miért jött létre és mi a célja?


Napjainkban ezer meg ezer szórólappal dobják tele a postaládánkat, egyrészük ebből szakember, aki a szolgáltatását kínálja. Vízvezeték szerelőtől kezdve az ingatlanoson keresztül egészen a baby-sitter-ig. Általában ezeket a kis papírcetliket az emberek kidobálják, érthető okokból: nincs szükség rá ebben a pillanatban, csak kallódik a papírdarab, környezetszennyező ennyi papír lapot gyártani, és úgysem jut el ahhoz, akit érintene. Persze tele van a net ehhez hasonló keresőkkel, de amiben ez próbál különbözni a többi adatbázisból, hogy:
1. elsősorban ügyfélajánlás útján kerülnek be a szakemberek
2. másodsorban szórólapos szakemberek vannak itt, akiket hozzászólás útján lehet munkájukat értékelni ezáltal ügyfélajánlás

Hozzászólások

A gyűjteményhez bárki hozzászólhat, a hozzászólás moderálva lesz.
A hozzászólásokba tilos reklámot elhelyezni, káromkodni stb.

Hogy lehet szakit ajánlani, hogy kerülhet be valaki?

Szakembert ajánlani a kapcsolat menü alatti e-mail címen lehet "ajánlás" tárggyal.
Az ajánlásnak tartalmaznia kell:
- Szakember neve és/vagy Cég név
- Elérhetősége (telefon, ha van: e-mail, webcím)
- Szakterület (gáz, villany, vízvezeték stb.)
- Ajánló neve (ez az adat nem nyílvános, kivéve ha ezt kéri az ajánló)

Mennyibe kerül bekerülni az adatbázisba?

A z adatbázisba kerülés INGYENES! Fizetni az esetleges plusz reklámért kell, ami azt jelenti, hogy állandóan ki lesz téve a reklámja (banner vagy szöveges reklám akár linkkel is).

Az itt lévő szakemberekért vállalnak felelőséget?

A szakemberekért nem tudunk kezeskedni (kivéve ha mi küldtük, de ez az opció még egyenlőre nem él), ezért minden esetben kérjen a munkaelvégzése után számlát! Ezzel érvényesítheti reklamációját!

Mi van akkor ha megszűnt, nem lehet elérni a megadott telefonszámon vagy változott a szakember elérhetőség?

Ebben az esetben a kapcsolat menüben feltűnetett e-mail címre "hibabejelentés" tárgyú levelet kell küldeni, és röviden leírni a hiba okát.

Mennyibe kerülnek a szakemberek?

Ezzel a kérdéssel a szakemberekhez kell fordulni, mivel akár egyik napról a másikra is változhat az, hogy mennyiért hajlandóak elvállalni a munkát. Illetve személyre szabottan is adhat árajánlatott.


Ha bármilyen más kérdése lenne, írjon e-mail-t. És a legrövedebb időn belűl megpróbálunk rá válaszolni. Jó szaki keresést!

Nincsenek megjegyzések: